ikona strzalka

ZASTOSOWANIE

Ankiety audio-wideo

Ankiety audio-wideo to ankiety zawierające oprócz pytań tekstowych także materiały graficzne lub multimedialne (zdjęcia, filmy, pliki audio)


Ankiety audio-wideo przeprowadzane są przez nas wyłącznie z wykorzystaniem CAWI (Computer-Assisted Web Interview), czyli w formie ankiet wypełnianych przez respondentów na stronie www.

+ 1000

respondentów w badanej grupie

Co wyróżnia ankiety audio-wideo?

Przy tworzeniu ankiet audio-wideo oprócz pytań tekstowych możemy dodać pliki multimedialne zawierające zdjęcia, filmy, czy pliki audio.

Zalety ankiet audio-wideo

Wykorzystywanie plików multimedialnych

Dołączone do ankiety pliki multimedialne czasem ułatwiają respondentom zrozumienie pytania, a w związku z tym ograniczają ilość nieprawidłowych odpowiedzi wynikających z nieporozumienia, np. w pytaniu o preferowany przez respondenta rodzaj spodni, respondenci mogą nie rozumieć aktualnych pojęć, takich jak: chino, culloty, mumfit. Umieszczenie zdjęć poszczególnych rodzajów spodni ułatwi precyzyjną odpowiedź.

Interaktywny formularz pytań

Podczas wypełniania ankiet audio-wideo odpowiednio ankieter lub respondent korzysta z interaktywnego formularza pytań, czyli kolejne pytania są automatycznie dostosowywane do udzielonych przez niego wcześniej odpowiedzi.

Automatyczne odrzucanie odpowiedzi

Dodatkowo oprogramowanie automatycznie odrzuca niepoprawne lub nielogiczne odpowiedzi.

Rezygnacja z papierowych formularzy

Taka formuła znacznie skraca czas badań i eliminuje konieczność rozprowadzania papierowych kwestionariuszy, a następnie ich odbierania i archiwizowania.

Monitorowanie działań w czasie rzeczywistym

Wprowadzane na bieżąco odpowiedzi oraz automatyczna ewidencja online wszystkich pozyskanych ankiet umożliwia monitorowanie skuteczności prowadzonych badań w czasie rzeczywistym.

Zastosowanie ankiet ankiet audio-wideo

Ankiety audio-wideo są niezbędne jeśli potrzebne jest dołączenie do ankiety plików multimedialnych (zdjęć, filmów, plików audio).

Ten sposób przeprowadzania ankiety idealnie sprawdza się w badaniach dotyczących obszarów takich jak:

Reklamy

Preferencje sondażowe